کارگاه خوشنویسی خط معلی در شاهرود برگزار شد

کارگاه خوشنویسی خط معلی در شاهرود برگزار شد

به گزارش خبرگزاری ساینس بلاگ استان سمنان، مرتضی نظری گفت: کارگاه خوشنویسی خط معلی به مناسبت دهه کرامت و هفته میراث فرهنگی، روز جمعه 28 اردیبهشت ماه 1403 در مجموعه شیخ ابوالحسن خرقانی شهرستان شاهرود برگزار شد.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود بابیان اینکه بیش از 900 نفر از علاقه مندان در این کارگاه حضور یافتند، افزود: این کارگاه با حضور استاد محمدمهدی بحرینی و 20 خطاط بنام مکتب معلی برگزار شد.

مرتضی نظری گفت: برگزاری این برنامه به همت اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود و پایگاه ملی میراث فرهنگی مجموعه بسطام و خرقان و با همکاری مکتب معلی است.

او افزود: آرامگاه شیخ ابوالحسن خرقانی، در روستای قلعه نو خرقان در 24 کیلومتری شمال شاهرود در بخش بسطام قرار دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کارگاه خوشنویسی خط معلی در شاهرود برگزار شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کارگاه خوشنویسی خط معلی در شاهرود برگزار شد"، کلیک کنید.