واگذاری یک طبقه قبر رایگان به متوفیان

واگذاری یک طبقه قبر رایگان به متوفیان

ساینس بلاگ:

مهدی چمران پیش از دویست و سی و ششمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دستور کار جلسه امروز شورا موضوعات مختلفی از جمله گزارش حسابرس در خصوص کاهش بودجه سال 1401 مورد بررسی قرار می گیرد. همچنین کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران نیز گزارشی در این خصوص ارایه خواهد کرد.

وی افزود: در دستور کار جلسه امروز شهرداری تهران چندین لایحه خواهد بود که از جمله آنها به هزینه مراکز فرهنگی هنری شهرداری تهران اشاره خواهد شد و با گذشت زمان تعدادی از معابر را نیز نام خواهیم برد.

رییس شورای شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که روز گذشته معاون حمل و نقل شهرداری تهران با برخی از اعضای این شورا دیدار و زمینه را برای امضای این قرارداد موسوم به قرارداد حمل و نقل چین فراهم کرد از این موضوع اطلاع دارید؟ من در جریان این موضوع نیستم اما معاون حمل و نقل و حمل و نقل شهرداری تهران مرتب با کمیسیون حمل و نقل شهرداری دیدار می کند.

وی درباره زمان بهره برداری از پایانه جدید شرق گفت: به افتتاح این پایانه نزدیک هستیم و انشالله به زودی انتقال شرکت های مسافربری از ترمینال فعلی به ترمینال جدید آغاز می شود.

چمران در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه کاربری ترمینال شرق در حال حاضر چگونه خواهد بود، گفت: بر اساس طرح جامعه، کاربری این پایانه S (تجاری) خواهد بود.

وی ادامه داد: البته دسترسی به شبکه مترو در پایانه شرق نیز از گذشته پیش بینی شده بود، حتی خط 3 مترو نیز از این منطقه عبور می کند، اما به هر حال ترمینال شرق ترمینال برای این ترمینال پیش بینی شده است. ایستگاه مترو

رییس شورای شهر تهران در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر ساخت ساختمان سه طبقه در ونک چوک گفت: هنوز این طرح به شورا ارایه نشده است.

چمران درباره تصویب قیمت قبر در شورا افزود: طبق مصوبه آخرین جلسه شورا یک طبقه قبر رایگان و دو طبقه (15 میلیون) تومان داده شده است. هر یک) به تصویب شورا می رسد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واگذاری یک طبقه قبر رایگان به متوفیان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واگذاری یک طبقه قبر رایگان به متوفیان"، کلیک کنید.