هجمه آمریکا علیه مسلمانان بعد از 11 سپتامبر خطرناک ترین هجمه است

رهبر انصارالله یمن:

هجمه آمریکا علیه مسلمانان بعد از 11 سپتامبر خطرناک ترین هجمه است

عبدالملک بدرالدین الحوثی با اشاره به توطیه های غربی ها علیه کشورهای اسلامی گفت که هجمه آمریکا علیه مسلمانان بعد از حوادث 11 سپتامبر خطرناک ترین هجمه است.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری ساینس بلاگ، عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله یمن امروز(شنبه) در اظهاراتی گفت: توطیه غربی ها به بهانه مبارزه با تروریسم در راستای اشغال سرزمین های اسلامی و سلطه بر ملت ها و منابع آن ها انجام شد. این توطیه هویت دینی مسلمانان را هدف قرار داد و به دنبال دور کردن آنها از تمام عناصر قدرت معنوی بود.

وی تاکید کرد: هجمه آمریکا بعد از حوادث 11 سپتامبر 2001 خطرناک ترین هجمه علیه مسلمانان است و در امتداد توطیه های قبلی انجام شد. دشمنان در چارچوب برنامه های بلند مدت و بزرگ و چند مرحله ای علیه امت اسلامی حرکت می کنند و این نقش خصمانه را به نسل های بعدی منتقل می کنند.

در حال بروزرسانی…

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هجمه آمریکا علیه مسلمانان بعد از 11 سپتامبر خطرناک ترین هجمه است" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هجمه آمریکا علیه مسلمانان بعد از 11 سپتامبر خطرناک ترین هجمه است"، کلیک کنید.