حضور 15 کشور در نمایشگاه اینوتکس2024

حضور 15 کشور در نمایشگاه اینوتکس2024

دبیر سیزدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس گفت: حدود 15 کشور در نمایشگاه اینوتکس امسال حضور داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری ساینس بلاگ، سیزدهمین دوره بین المللی نمایشگاه اینوتکس از 18 اردیبهشت ماه در محل پارک فناوری پردیس آغاز به کار کرده و تا روز جمعه 21 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

در مدت 4 روز برگزاری سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی اینوتکس شاهد بازدید و حضور افراد برجسته در اکوسیستم فناوری و همچنین مسیولان اجرایی کشور هستیم.

سجاد فشمی، دبیر سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی اینوتکس با حضور در جمع اصحاب رسانه، اطلاعاتی درباره آخرین آمار قراردادها در نمایشگاه ارایه کرد و گفت: در اینوتکس 2024 شاهد حضور 450 شرکت دانش بنیان، 44 رونمایی از محصولات جدید دانش بنیانی در پاویون پیشگامان و با حضور مسیولان اجرایی کشور بوده ایم.

فشمی در همین راستا ادامه داد: در مجموع 5 استیج رویداد که در این نمایشگاه برگزار شد؛ حدود 20 سخنران متخصص مباحث خود را در حوزه فناوری ارایه کردند.

وی به کافه سرمایه و مابقی رویدادها در اینوتکس2024 اشاره کرد و افزود: حدود 25 میلیارد تومان سرمایه گذاری خطرپذیر استارت آپ های کوچک  را تا صبح روز اختتامیه، در کافه سرمایه نمایشگاه اینوتکس2024 داشته ایم.

دبیر نمایشگاه اینوتکس 2024 ادامه داد: در روز اختتامیه قرار است یکی از شرکت های آفریقای جنوبی که در حال رایزنی برای خرید یکی از محصولات دانش بنیان ایرانی در حوزه صنعت رباتیک و برق است، نتیجه نهایی قرار داد را اعلام کند.

فشمی درباره کشورهای حاضر در اینوتکس 2024افزود: حدود 15 کشور از جمله کانادا، هلند، ترکیه، روسیه و مالزی نمایندگانی درقالب بازدیدکننده، غرفه دار در نمایشگاه اینوتکس داشته اند.

وی درباره نرخ رشد بازدید های امسال نمایشگاه اینوتکس گفت: تا به این لحظه از روی میزان رفت وآمد بازدیدکنندگان و آمار پارکینگ نمایشگاه، بیش از صد هزار نفر از اینوتکس 2024 بازدید کرده اند.

دبیر جشنواره اینوتکس2024، از افزایش محیط اختصاص یافته به نمایشگاه خبر داد و گفت: امسال حدود 14 هزارمتر مربع فضای مفید به غرفه های حاضر اختصاص یافته است و حدود 50 درصد افزایش فضای نمایشگاه را داشته ایم.

فشمی در پایان گفت: حدود 47 درصد شرکت های حاضر در نمایشگاه اینوتکس2024، شرکت های فناور بزرگ هستند و حدود 20 درصد شرکت ها را استارت آپ های کوچک تر تشکیل داده اند. 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حضور 15 کشور در نمایشگاه اینوتکس2024" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حضور 15 کشور در نمایشگاه اینوتکس2024"، کلیک کنید.