تیراندازی در عروسی، پرواز های فرودگاه خرم آباد را لغو کرد

تیراندازی در عروسی، پرواز های فرودگاه خرم آباد را لغو کرد

ساینس بلاگ:

علی حسنوند با اشاره به تیراندازی ظهر امروز در تالار افلاک گفت: تیراندازی در مراسم عروسی در این تالار باعث اختلال در روند پروازهای فرودگاه خرم آباد شد و تعدادی از مسافران در این فرودگاه کشته شدند.

وی افزود: مدیر تالار افلاک خرم آباد به تذکرات ممنوعیت تیراندازی توجهی نکرد و با دستور دادستان این سالن پلمپ شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان تصریح کرد: در شهرستان خرم آباد عده ای در مراسم عروسی تیراندازی هوایی می کنند که نارضایتی و اعتراض شهروندان و مردم را در پی داشته است.

حسنوند تاکید کرد: هر چند این تیراندازی هوایی و با سلاح های مجاز است اما برهم زننده امنیت و نظم عمومی، ایجاد رعب و وحشت است و با مجرمان قاطعانه برخورد می شود.

دادستان عمومی و انقلاب لرستان اعلام کرد: فرهنگ و سنت تیراندازی در رویدادهای تفریحی بدون توجه به خطرات احتمالی ناشی از عدم مهارت و خطر در تیراندازی، می تواند منجر به آسیب های جبران ناپذیر شود

وی نسبت به استفاده از سلاح در مجالس عروسی هشدار داد و گفت: برای متخلفان به اشد مجازات قانونی و اقدامات قانونی برای لغو مجوز اسلحه انجام می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تیراندازی در عروسی، پرواز های فرودگاه خرم آباد را لغو کرد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تیراندازی در عروسی، پرواز های فرودگاه خرم آباد را لغو کرد"، کلیک کنید.