ورود سامانه بارشی جدید به ایران از روز دوشنبه

ورود سامانه بارشی جدید به ایران از روز دوشنبه

ساینس بلاگ:

کبری رفیع کارشناس اداره کل هواشناسی گفت: امروز پنجشنبه 23 اردیبهشت ماه در بسیاری از نقاط کشور بارندگی و در سواحل دریای خزر در شمال غرب و در کوهستان ها و ارتفاعات بارندگی بارندگی صورت گرفت. البرز. بارش ها جابجا شد و در سایر نقاط به صورت باران و رعد و برق شنیده شد و شدت بارندگی امروز در جنوب و شرق کشور بود.

وی ادامه داد: فردا در نواحی غربی کشور به صورت بارندگی ادامه دارد و در نواحی شرقی و شمال شرق کشور بارندگی و در ارتفاعات و ارتفاعات البرز بارش ها و بارندگی ها ادامه دارد. در طول روز در نواحی مرکزی، جنوبی و شرقی کشور و فردا در مناطق جنوب غرب و غرب کشور بارندگی خواهد بود.

کارشناس هواشناسی ادامه داد: این بارندگی ها تا روز یکشنبه با شدت و ضعف ادامه دارد و از روز دوشنبه سامانه بارشی جدید از غرب وارد کشور می شود و نیمه غربی کشور تحت پوشش قرار می گیرد.

وی همچنین گفت: امروز مناطق مرکزی خلیج فارس بد خواهد بود و تنگه هرمز فردا این شرایط را خواهد داشت. همچنین پیش بینی می شود آب های دریای خزر در روزهای جمعه و شنبه مواج خواهد بود.

رفیع با اشاره به بارش شدید باران و هوای نارنجی گفت: امروز در استان های هرمزگان، فارس، نیمه جنوبی کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، جنوب رضوی خراسان، خراسان جنوبی، یزد، اصفهان و کردستان است. کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، ایلام، کهگیلویه و بویار احمد، خوزستان، بوشهر، لرستان و مناطق جنوبی استان مرکزی مشمول این هشدار می شوند و خطراتی مانند طغیان معابر و رودخانه های فصلی، رعد و برق و احتمال وجود دارد. بارش تگرگ در این مناطق

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ورود سامانه بارشی جدید به ایران از روز دوشنبه" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ورود سامانه بارشی جدید به ایران از روز دوشنبه"، کلیک کنید.