پلیس برای روز جهانی کارگر پیام داد

پلیس برای روز جهانی کارگر پیام داد

فرماندهی انتظامی کشور در پیامی فرارسیدن روز جهانی کار و تولید را به تمامی کارگران تبریک گفت.

به گزارش آسانافرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در پیامی فرا رسیدن روز جهانی کارگر را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است: تولید یکی از ارکان مهم اقتصاد یک کشور است که بیشترین مسیولیت آن بر عهده قشر شریف و زحمتکش کارگران است. اهمیت تولید و نیروی کار از آنجا آشکار می شود که رهبر بزرگ هر ساله بر تولید تاکید می کند و روش جدیدی را برای آن تعیین می کند. کارگران عامل توسعه، پویایی و پیشرفت یک جامعه هستند و باید به آنها احترام گذاشت و از زحمات آنها قدردانی کرد.

در ادامه این پیام آمده است: فرماندهی انتظامی کشور به مناسبت روز جهانی کارگر به تمامی تلاشگران عرصه تولید و خدمات تبریک و تهنیت عرض می نماید. سلامتی امید آنهاست و تلاش می کنند تا در کنار قشر بزرگ کارگران برای رونق تولید و خودکفایی در حفاظت از محیط کار و تولید نقش آفرینی کنند.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پلیس برای روز جهانی کارگر پیام داد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پلیس برای روز جهانی کارگر پیام داد"، کلیک کنید.