سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی

فرمانده آماده سازی و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش ملی گفت: بر اساس اعلام وزیر کشور، سه میلیارد دلار برای اجرای طرح بستن مرزهای شرقی اختصاص یافته است. با افغانستان)

بودجه سه میلیارد دلاری برای اجرای طرح بستن مرزهای شرقی

ساینس بلاگ:

سردار سرتیپ دوم حسن مکفی امروز در مراسم نامگذاری اماکن و تاسیسات مجتمع آبفای مشهد به نام شهید «ولی الله فلاح» گفت: چهار تیم مهندسی مرزبانی نیروی زمینی برای اجرای این طرح به منطقه می روند وارد شد مسدود کردن مرزهای شرقی (افغانستان).

فرمانده منطقه آماده باش و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش ملی افزود: بر اساس اعلام وزیر کشور، سه میلیارد دلار برای اجرای طرح انسداد مرز شرقی اختصاص یافته است. مرز با افغانستان) و اجرای دیوار بتنی چهار متری، سیم خاردار، حصار و جاده اصلی اقداماتی است که در مدت سه سال اجرا می شود.

مکفی ادامه داد: استان های مازندران، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان جزو شمال شرق هستند و باید عملیات و تدارکات در این استان ها مدیریت شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی"، کلیک کنید.