«طوفان الاقصی» توطیه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان

«طوفان الاقصی» توطیه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد - خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ساینس بلاگ، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری ظهر پنجشنبه در جمع ایمه جماعت استان قم در سالن همایش جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: رژیم اشغالگر قدس خطری جدی نه تنها برای امت اسلام بلکه برای تمام بشریت است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی افزود: اسراییل غده سرطانی است و ریشه صهیونیست نیز قبل از یهودیت در مسیحیت بوده است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امروز دولتمردان آمریکایی و برخی کشورهای اروپایی به صهیونیسم مسیحی، باور و اعتقاد دارند و حمایتی که امروز از سوی آنان از رژیم اشغالگر قدس صورت می گیرد ناشی از همین امر است.

ذالنوری بیان کرد: دولت های غربی نه به دلیل نفوذ یهودیان، بلکه به دلیل نگاه اعتقادی آنان به صهیونیسم مسیحی، از اسراییل حمایت همه جانبه ای دارند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط قبل از عملیات طوفان الاقصی گفت: قبل از این عملیات کشورهای به ظاهر اسلامی منطقه، برای عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس با هم دیگر رقابت داشتند.

وی ادامه داد: با عملیات طوفان الاقصی هیمنه اسراییل شکسته شد و جنایات های بی شمار این رژیم منحوس موجب شد تا روند عادی سازی روابط کشورهای منطقه با رژیم اشغالگر قدس متوقف شود و این امر از جمله دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی بود.

ذالنوری ابراز کرد: معامله قرن از توطیه های آمریکا و غرب و ترامپ در منطقه بود که این حربه نیز به واسطه طوفان الاقصی به شکست انجامید و با اجرا شدن معامله قرن نه تنها فلسطین، بلکه بلاد اسلامی نیز در خطر قرار می گرفتند.

نماینده قم در خانه ملت گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران، جبهه مقاومت و تفکر مبارزه با رژیم اشغالگر قدس در منطقه تقویت شده و مردم کشورهای دیگر نیز نسبت به ماهیت و جنایت های رژیم صهیونیستی اعلام تنفر و برایت می کنند.

وی عنوان کرد: امروز شاهدیم که مقاومت فلسطین در برابر رژیم اشغالگر قدس مقتدرانه ایستاده است و قدرت و توان نظامی اسراییل و عدم اتحاد در بین کشورهای اسلامی در این امر خللی وارد نکرده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«طوفان الاقصی» توطیه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«طوفان الاقصی» توطیه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.