از جابجایی 920 هزار مسافرشهرکردی تا فروش 951 کارت بلیت الکترونیکی

از جابجایی 920 هزار مسافرشهرکردی تا فروش 951 کارت بلیت الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری ساینس بلاگ از چهارمحال وبختیاری ، مهرداد میرزاییان با اشار به تعداد ترددهای انجام شده طی یک ماه گذشته اظهارداشت: در بخش ملکی 226 هزار و 219 مسافر و در بخش خصوصی 694 هزار و 431 مسافر از ناوگان حمل و نقل استفاده کردند.

وی افزود: افزایش این تعداد مسافر به این دلیل است که ممکن است یک نفر در روز چند بار با اتوبوس های خطوط مختلف در شهر سفر انجام داده باشد.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد بیان کرد: همچنین طی یک ماه گذشته 951 کارت بلیت الکترونیکی اتوبوس به فروش رسیده است.

میرزاییان ادامه داد: در راستای رفاه حال شهروندان در حال حاضر 3 هزار کارت بلیت الکترونیکی دیگر خریداری شده که به زودی تحویل سازمان خواهد شد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "از جابجایی 920 هزار مسافرشهرکردی تا فروش 951 کارت بلیت الکترونیکی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "از جابجایی 920 هزار مسافرشهرکردی تا فروش 951 کارت بلیت الکترونیکی"، کلیک کنید.