خزعلی: رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می شود

خزعلی: رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می شود

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اعمال قانون در مورد تخلفات پیش آمده در یک بازی فوتبال گفت: توانمندی در رفع آسیب و حل مساله، نه پاک کردن صورت مساله است.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری ساینس بلاگ،  انسیه خزعلی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در فضای مجازی اظهارداشت: ضمن تبریک موفقیت های اخیر به وزیر ورزش، از ایشان به خاطر اعمال قانون در مورد تخلفات پیش آمده در بازی فوتبال و حمایت از حریم بانوان تشکر می کنم.

وی افزود: بی شک رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می شود و توانمندی در رفع آسیب و حل مساله نه پاک کردن صورت مساله است.

گفتنی است؛ در جریان بازی استقلال و آلومینیوم اراک، اقدام جیمی جامپ دختر بی حجاب و واکنش دوازه بان استقلال مورد توجه رسانه ها و بسیاری از افراد قرار گرفت.

خزعلی: رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می شود

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خزعلی: رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خزعلی: رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می شود"، کلیک کنید.