بهره مندی 474 هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان

بهره مندی 474 هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی - خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان

مهدی پاسبان در گفت وگو با خبرنگار ساینس بلاگ با اشاره به ویزیت 101 هزار و 398 نفر توسط پزشکان عمومی در اورژانس بیمارستان علامه بهلول گنابادی در سال 1402 گفت: در همین مدت 110 هزار و 574 نفر از خدمات سرپایی بخش اورژانس شامل تزریقات، سرم تراپی، پانسمان، بخیه و سونداژ بهره مند شدند.

رییس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی علامه بهلول گنابادی با اشاره به انجام 9 هزار و 371 عمل جراحی در زمینه های جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب، ارتوپدی، ارولوژی و … در این بیمارستان اظهار کرد: در همین مدت 94 هزار و 658 نفر از خدمات تشخیصی بخش پاراکلینیکی طب تصویری این بیمارستان استفاده کردند.

وی گفت: پاسبان انجام حدود 268 هزار آزمایش برای بیش از 34 هزار نفر را از دیگر خدمات انجام شده عنوان کرد و افزود: هفت هزار و 804 نفر مادر باردار در طول دوران بارداری از خدمات تریاژ مامایی بهره مند شدند.

پاسبان با اشاره به بهره مندی 31 هزار و 875 نفر از خدمات کلینیک تخصصی بیمارستان علامه بهلول اظهار کرد: در سال 1402 بیش از 60 هزار نفر توسط پزشکان متخصص و فوق تخصص بیمارستان علامه بهلول گنابادی ویزیت شدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهره مندی 474 هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهره مندی 474 هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.