سرنوشت تلخ و مرگبار یک خانواده 5 نفره در سربیشه

سرنوشت تلخ و مرگبار یک خانواده 5 نفره در سربیشه

ساینس بلاگ:

بر اساس اطلاعات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی؛ کاوسی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: امروز جمعه 4 فروردین 1403 ساعت 15:00 مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر خراسان جنوبی خانواده ای در حین عبور از رودخانه محلی با یک دستگاه پژو 405 و غرق شد بخش دره نزدیک روستای مرزی تغناب اعلام شد

وی ادامه داد: دو اکیپ امدادی ساری میس و یک تیم پشتیبانی ساری میس از ناحیه دره به شهرستان سربیه اعزام شدند.

کاوسی افزود: امدادگران پس از یک ساعت عملیات امداد و نجات توانستند جسد پنج نفر شامل پدر، مادر و سه فرزند این خانواده را از آب بیرون بکشند.

لازم به ذکر است که 15 سانتی متر آب تا پا می تواند انسان را پرتاب کند، 30 سانتی متر آب می تواند ماشین را به راحتی حرکت دهد و 60 سانتی متر آب می تواند ماشین را پرتاب و غرق کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سرنوشت تلخ و مرگبار یک خانواده 5 نفره در سربیشه" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سرنوشت تلخ و مرگبار یک خانواده 5 نفره در سربیشه"، کلیک کنید.