انتخابی پارالمپیک پاریس| تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران برابر اوکراین نتیجه را واگذار کرد 

انتخابی پارالمپیک پاریس| تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران برابر اوکراین نتیجه را واگذار کرد 

تیم ملی والیبال نشسته بانوان امروز بازی حساس خود را واگذار کرد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری ساینس بلاگ، مسابقات انتخابی والیبال نشسته پارالمپیک پاریس به میزبانی شهر دالی در چین در حال برگزاری است و تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان امروز به مصاف تیم اوکراین رفت و 3 بر 2 نتیجه را واگذار کرد.

ملی پوشان کشورمان ست دوم را 25 بر 20 و ست سوم را 25 بر 18 برابر اوکراین پیروز شدند، اما ست اول را 25 بر 20، ست چهارم را 25 بر 13 و ست پنجم را 15 بر 13 نتیجه را برابر اوکراین واگذار کردند.

تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان پیش از این مقابل تیم های ژاپن و تایلند و آلمان به برتری دست یافته بود و در دیدار با چین و اسلوونی مغلوب شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتخابی پارالمپیک پاریس| تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران برابر اوکراین نتیجه را واگذار کرد " هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتخابی پارالمپیک پاریس| تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران برابر اوکراین نتیجه را واگذار کرد "، کلیک کنید.