قلع و قمع 34 بنای غیر مجاز در قزوین – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان

قلع و قمع 34 بنای غیر مجاز در قزوین - خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان

محمدحسین عطایی در گفت وگو با خبرنگار ساینس بلاگ با اشاره به اینکه 34 بنای غیرمجاز در اراضی استان قزوین تخریب شد، اظهار کرد: 6 مورد از این بناها در حوزه شهرستان تاکستان بود.

وی بیان کرد: با تخریب و قلع و قمع این بناهای غیرمجاز حدود 10 هزار و 600 مترمربع از اراضی کشاورزی بخش اسفرورین این شهرستان آزادسازی شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه 25 بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان آوج نیز تخریب شد، افزود: در پی بازدیدهای مستمر و شناسایی تغییر کاربری های غیر مجاز در ایام تعطیلات نوروزی این تعداد بنای غیر مجاز در روستاهای کامشکان و اسماعیل آباد از توابع این شهرستان شناسایی و با قلع و قمع این مستحدثات حدود 10 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی این شهرستان آزاد شد.

وی با بیان اینکه 3 بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان البرز نیز با دستور دستگاه قضایی قلع و قمع شد، ادامه داد: با تخریب و قلع و قمع این بناهای غیر مجاز بالغ بر 1200 مترمربع از اراضی کشاورزی روستاهای دیزج آزاد و به چرخه تولید بازگشت.

عطایی در پایان یادآور شد: این تخریب ها برای جلوگیری از تغییر کاربری های غیرمجاز و اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها شامل محوطه سازی، تفکیک اراضی و دپوی نخاله و فنس کشی اجرا شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قلع و قمع 34 بنای غیر مجاز در قزوین – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قلع و قمع 34 بنای غیر مجاز در قزوین – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.