بازداشت بازرسان قلابی پلیس در شمال شرق تهران

بازداشت بازرسان قلابی پلیس در شمال شرق تهران

ساینس بلاگ:

مراد نظامی فرماندار در خصوص صحت این خبر گفت: پس از دریافت خبری مبنی بر جعل این فرد توسط مقامات دولتی و نیروهای امنیتی، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و در تحقیقات اولیه از این موضوع موضوع تحقیق خبر داد. مشخص است که مردم بدون مجوز به اتحادیه های صنفی مراجعه می کنند، مشاغل به ویژه رستوران ها از آنها پول می گیرند.

وی با بیان اینکه دستگیری متهمان در سرلوحه کار پلیس قرار گرفت، گفت: با پیگیری و رصد اطلاعات، متهمان در کمترین زمان ممکن و پس از هماهنگی قضایی و قضایی در یک عملیات ناگهانی شناسایی شدند. دستگیر شدند و به مقر پلیس منتقل شدند.

صارمی ادامه داد: متهم در قالب بازرسان با عناوین جعلی به کانون های صنفی مراجعه می کرد و در صورت نداشتن پروانه کسب از آنها پول می گرفت. این دو کلاهبردار 930 میلیون ریال رشوه از صاحبان رستوران گرفته و پرونده ای نیز در این زمینه تنظیم و به مراجع قضایی و قضایی تحویل داده اند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازداشت بازرسان قلابی پلیس در شمال شرق تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازداشت بازرسان قلابی پلیس در شمال شرق تهران"، کلیک کنید.