بازداشت مرد پلیس نما در مرکز تهران

بازداشت مرد پلیس نما در مرکز تهران

رییس هشتم پلیس تهران از دستگیری مردی با لباس پلیس در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش ساینس بلاگ، جنرال عبدالرضا محمدی با بیان جزییات این خبر گفت: روز گذشته ماموران پلیس حوزه 112 امنیتی ابوسعید در حین گشت زنی به یک خودروی پراید که راکب آن یونیفرم نظامی پوشیده بود مشکوک شدند. در ادامه ماموران کلانتری برای تحقیقات بیشتر با مظنون تماس گرفتند اما متهم که مدارک مربوطه را در اختیار نداشت به سوالات ماموران پاسخی نداد.

رییس هشتم پلیس راه تهران ادامه داد: در تحقیقات و بررسی های پلیسی مشخص شد این فرد سرباز نبوده و لباس نظامی به تن دارد. همچنین جسد این فرد دستگیر و در تحقیقات دیگر تجهیزات پلیسی از قبیل نارنجک دستی، گاز اشک آور، بی سیم، شوکر، لباس پلیس و تجهیزات غیرنظامی، ماکت یک قبضه اسلحه کمری و سه میلیون سلاح سبک نیز کشف شد. . متهم

وی با اشاره به دستگیری این فرد و تحویل وی به مقر انتظامی گفت: فرد مذکور به مقر انتظامی اعزام و پس از نگارش گزارش های مربوطه به اتهام جعل در صفوف کارآگاهان دستگیر شد.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازداشت مرد پلیس نما در مرکز تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازداشت مرد پلیس نما در مرکز تهران"، کلیک کنید.