وقوع بیش از 93 هزار تصادف نوروزی در شهر ها و جاده ها

وقوع بیش از 93 هزار تصادف نوروزی در شهر ها و جاده ها

ساینس بلاگ:

سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کشور به تعداد تصادفات رانندگی و رانندگی در طرح نوروزی اشاره کرد و گفت: 479 میلیون تصادف رانندگی بین استان ها و نواحی در طرح نوروزی به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه تردد روزانه بیش از 29 میلیون نفر در روز های گذشته تردد در روز را رقم زد، گفت: متاسفانه بیش از 93 هزار حادثه رانندگی در شهرها و جاده ها رخ می دهد که بر اثر آن بیش از 740 نفر جان باختند. و 19 هزار نفر دیگر مجروح شدند.

فرمانده انتظامی کشور اعلام کرد: بیشترین تصادفات رانندگی ناشی از تخطی از سرعت مطمینه، عدم توجه به جلو، رفتن به سمت چپ و رعایت نکردن قوانین و مهارت در کنترل خودرو است.

توصیه سردار راضان به مسافران نوروزی: سفر خود را ترتیب دهید و برای بازگشت برنامه ریزی کنید. هم اکنون در برخی استان ها مانند مازندران 200 هزار خودرو در شهرهای مازندران گیر کرده اند که اگر این شهروندان بازگشت خود را تا پایان هفته به تاخیر بیندازند قطعا با حوادث رانندگی شدید مواجه می شوند و چندین ساعت در ترافیک گیر می کنند. که در پس در این چند روز از اطلاعات جاده برای تکمیل سفر خود استفاده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وقوع بیش از 93 هزار تصادف نوروزی در شهر ها و جاده ها" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وقوع بیش از 93 هزار تصادف نوروزی در شهر ها و جاده ها"، کلیک کنید.