«فلک الافلاک» در بین 5 جاذبه پربازدید ایران

«فلک الافلاک» در بین 5 جاذبه پربازدید ایران

آفتاب نیوز :

عطا حسن پور امروز یکشنبه در گفتگو با رسانه ها، اظهار داشت: بر اساس آمار منتشر شده روز های 10 و 11 فروردین جاری، قلعه «فلک الافلاک» پس از تخت جمشید، حافظیه، سعدیه و مجموعه سعدآباد در رتبه پنجمین جاذبه پربازدید کشور قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: پس از قلعه «فلک الافلاک»، آثاری همچون پاسارگاد، طاق بستان، باغ فین، چهل ستون، شوشتر و کاخ گلستان قرار گرفته اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان، تصریح کرد: با آغاز تعطیلات نوروزی و از 25 اسفند سال گذشته تا پایان 11 فروردین جاری، 96 هزار و 801 نفر بازدیدکننده از قلعه «فلک الافلاک» بازدید کرده که در نوع خود بی نظیر بوده است.

حسن پور، با اشاره به بازدید هشت هزار و 215 بازدیدکننده در روز یازدهم فروردین از این اثر تاریخی، اظهار داشت: این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل هشت هزار و 18 نفر از این جاذبه تاریخی استان بازدید کرده و در سال های اخیر هم در میان پنج جاذبه پربازدید کشور قرار گرفته است.

وی گفت: جاذبه های تاریخی لرستان پس از استان های فارس و تهران در رتبه سوم پربازدیدترین جاذبه های تاریخی کشور قرار دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«فلک الافلاک» در بین 5 جاذبه پربازدید ایران" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«فلک الافلاک» در بین 5 جاذبه پربازدید ایران"، کلیک کنید.