اجرای طرح ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در منطقه 15

اجرای طرح ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در منطقه 15

سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 گفت: طرح ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی ویژه کودکان کار، زباله گردها، متکدیان و معتادین متجاهر در منطقه 15 اجرا خواهد شد.

 مهدی مالمیر سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 با اعلام این خبر به خبرنگار خبرگزاری ساینس بلاگ گفت: در راستای اجرای طرح ضربتی دستور العمل ابلاغی ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی، زباله گردها، متکدیان، کودکان کار و معتادین متجاهر سطح منطقه 15 ساماندهی خواهند شد.

مهدی مالمیر در ادامه گفت: با توجه به ضرورت مراقبت های اجتماعی محلات، جلساتی با شهرداران نواحی 7 گانه و مدیر خدمات اجتماعی منطقه برگزار شد که طی آن ساماندهی افراد زباله گرد، متکدیان، کودکان کار و معتادین متجاهر به شکل جدی در دستور کار منطقه قرار گرفته که بالطبع آن از بروز آسیب به محیط زیست ، صدمه زدن به مخازن زباله و … نیز جلوگیری خواهد شد .

وی خاطر نشان کرد: در راستای اجرای این طرح و با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و ورود مسافرین و زایرین به منطقه 15 از ورودی بزرگراه امام رضا (ع) و به منظور بهبود منظر شهری و ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی، در  محورهای دیگر نیز در رابطه با معتادین متجاهر ، کودکان کار و خیابان ، متکدیان و زباله گردها اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجرای طرح ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در منطقه 15" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجرای طرح ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در منطقه 15"، کلیک کنید.