وام خرید مسکن نخبگان به 2 میلیارد تومان افزایش یافت

وام خرید مسکن نخبگان به 2 میلیارد تومان افزایش یافت

ساینس بلاگ:

به گزارش بنیاد ملی الفت، فرشاد سلیمانی معاون توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی الفت در پیام تبریک سال نو گفت: رهبران بزرگ همواره بر حمایت از نخبگان تاکید دارند و معتقدند اگر دو چیز آماده باشد، سطح مهاجرت بسیار کم خواهد بود، معلوم است که اول دخالت و کار نخبگان در امور کشور و دوم امکان ادامه تحقیقات است. این بدان معناست که نخبگان می توانند استعدادهای خود را در محیطی مناسب و امن شکوفا کنند. از این رو بنیاد ملی نخبگان در یک سال گذشته فعالیت خود را بر ایجاد بستر مناسب برای افزایش نفوذ نخبگان متمرکز کرده است که یکی از مهم ترین راه های ایجاد شرایط مطلوب معیشتی و اشتغال است.

وی درباره افزایش هزینه های زندگی به ویژه در ساخت خانه، خرید وام و افزایش وام در ساخت مسکن گفت: خوشبختانه پس از پیگیری های فراوان و جلسات فراوان بنیاد ملی نخبگان، پس از در حال انجام سازمان ها و موسسات ذیربط مصوبات و مجوزهای لازم را برای وام خرید نخبگان و افزایش سپرده مسکن دریافت کردند که بر این اساس وام خرید به 2 میلیارد تومان و وام سپرده مسکن به 500 میلیون تومان افزایش یافت.

سلیمانی ادامه داد: براساس مصوبه شورای پول و اعتبار بانک مرکزی، نرخ سود تسهیلات خرید/ساخت و سپرده اجاره مسکن 23 درصد با بازپرداخت تا 20 سال برای تسهیلات ساخت/خرید مسکن تعیین شده است. در در نظر گرفتن و محاسبه مبلغ اقساط ماهانه برای بازپرداخت تسهیلات سپرده مسکن حداکثر تا 5 سال بر عهده بانک های عامل است که متقاضی می تواند با مراجعه به مدیریت بانک های عامل میزان اقساط را بررسی کند. کسب اطلاعات در مورد شاخه ها

به گفته معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان، برنده دستورالعمل شناسایی و توسعه فعالیت های استادیاران جوان (طرح زنده یاد کاظمی آشتیانی)، برگزیده دستورالعمل جذب فارغ التحصیلان دانشگاه های عالی در موسسات علمی. (. طرح شهید شهریری)، برندگان ردیف 1 و 2 دستورالعمل، واجد شرایط استفاده از دستورالعمل های شناسایی و حمایت از اختراعات منتخب (طرح شهید فخرزاده) و تسهیلات فوق دکتری (طرح شهید چمران) به نفع دانشگاه ممتاز هستند. فارغ التحصیلان. . این تسهیلات

معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه کارشناسان ایرانی تحصیل کرده خارج از کشور نیز می توانند با تماس با مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری درخواست بهره مندی از این تسهیلات را داشته باشند، گفت: هر متقاضی فقط یک بار مجاز است. تسهیلات/ خرید یا ودیعه برای اجاره منزل است و در صورت استفاده از یکی از این دو امکان معرفی مکان دیگری از منزل وجود ندارد.

سلیمانی در پایان گفت: واجدین شرایط می توانند درخواست های خود را از طریق سامانه سینا به آدرس https://sina.bmn.ir/ ارسال کنند تا از این تسهیلات بهره مند شوند. همچنین برای متقاضیان مهم است که از هر گونه تسهیلات مسکن بهره مند شوند تا قبل از ارسال درخواست، ضمن آگاهی کافی از شرایط و جزییات وام، بررسی های لازم را انجام دهند و از تسهیلات بهره مند شوند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وام خرید مسکن نخبگان به 2 میلیارد تومان افزایش یافت" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وام خرید مسکن نخبگان به 2 میلیارد تومان افزایش یافت"، کلیک کنید.