وضعیت قرمز و نارنجی جوی در 9 استان با خطر وقوع سیلاب

وضعیت قرمز و نارنجی جوی در 9 استان با خطر وقوع سیلاب

ساینس بلاگ:

در این اطلاعیه آمده است.

1. 9 استان شامل اصفهان، اصفهان، الهام، تهران، چهارمحال و باختری، خوزستان، فارس، فارس، لرستان، حمیدان، کهگیلویه و بویار احمد از پنجم فروردین ماه تا ساعت 11:30 صبح امروز متاثر از سیل و سیل 31. مردم نجات می یابند در این عملیات به 1851 نفر کمک و به 54 نفر سرپناه داده شد، 123 مسکن و 151 خودرو از سیل و برف نجات یافتند.

2. جمعیت هلال احمر از 3 اسفند تا بامداد 15 فروردین 1403 در پست های نوروزی 97.5 درصد افزایش یافت و به بیش از 2 میلیون نفر در زمینه های امدادی، بهداشتی، درمانی، پزشکی، بشردوستانه و ارایه خدمات آموزشی رسید.

3. با توجه به شرایط بد جوی در برخی نقاط کشور، از سوم اسفندماه تا شب گذشته، سازمان هلال احمر در مجموع 232 نفر از شهروندان در معرض خطر حوادث جوی را به مناطق امن منتقل و 1506 نفر را تخلیه کرد. ارایه شده است.

4. جمعیت هلال احمر از ابتدای طرح نوروزی تاکنون 904 عملیات امداد و نجات جاده ای را تحت پوشش قرار داده و در این ماموریت ها 1890 نفر مداوا و 745 مصدوم به بیمارستان ها منتقل شده اند. امدادگران هلال احمر در این مدت با استفاده از تمام توان جان 151 مصدوم حادثه رانندگی را نجات داده اند. این شماره طی عملیات فنی از تصادف نجات یافت.

5. شهروندان با توجه به احتمال وقوع سیلاب از سفر و میانجی گری شهری به ویژه در مناطق غرب و شمال کشور پرهیز کرده و به توصیه های ایمنی توجه کنند.

6. در صورت بروز حوادث غیر مترقبه و آب و هوا سریعا با 112 تماس گرفته و نتایج را به جمعیت هلال احمر گزارش دهید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وضعیت قرمز و نارنجی جوی در 9 استان با خطر وقوع سیلاب" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وضعیت قرمز و نارنجی جوی در 9 استان با خطر وقوع سیلاب"، کلیک کنید.