اجتناب از برپایی چادرهای مسافرتی در پایتخت / وزش باد خیلی  شدید در راه است

اجتناب از برپایی چادرهای مسافرتی در پایتخت / وزش باد خیلی  شدید در راه است

رییس سازمان مدیریت بحران استان تهران بر هشدار نارنجی هوا در خصوص جلوگیری از برپایی چادر در پایتخت تاکید کرد و گفت: باد بسیار شدیدی در راه است.

به گزارش ساینس بلاگ، حمید یزدی ساینس بلاگ بعدازظهر سه شنبه سازمان هواشناسی نسبت به فعالیت دو سامانه بارشی گسترده و وزش باد بسیار شدید در استان تهران هشدار نارنجی هوا را اعلام کرد.

رییس سازمان مدیریت حوادث غیرمترقبه استان تهران گفت: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، عملیات اجرایی این سامانه یکشنبه شب (14 فروردین) با وزش باد شدید و ظهر سه شنبه (19 فروردین) قبل از پایان کار آغاز می شود. .

وی با بیان اینکه طی این پیش بینی در استان تهران به ویژه در نیمه جنوبی و مناطق غربی و در ارتفاعات شاهد وزش باد شدید خواهیم بود، گفت: به مردم و ساکنان این مناطق توصیه می شود از تقویت موقت خودداری کنند. و ساختارهای ضعیف در فعالیت های ساختمانی دقت کنید و از حرکت و ایستادن در ساختمان های نیمه ساخته و پرنده گلایدر و هواپیماهای سبک خودداری کنید.

یزدی ساینس بلاگ همچنین نسبت به سقوط اجسام و تابلوهای تبلیغاتی هشدار داد و افزود: با توجه به ایام نوروز و تعطیلات به مسافران توصیه می شود در این مدت ضمن تنظیم برنامه سفر خود از چادر پرهیز کنند و از خوابیدن اکیدا خودداری کنند.

رییس اداره مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به فعالیت سامانه گسترده بارشی در استان به ویژه در نیمه شمالی و ارتفاعات گفت: بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی از صبح روز دوشنبه تا سه شنبه در علاوه بر وزش باد با کاهش دما و بارندگی و پس از آن با خطراتی مانند آبگرفتگی معابر، آبگرفتگی، در نقاط در معرض خطر بارش و احتمال اختلال در ناوگان حمل و نقل جاده ای مواجه خواهیم بود، لذا تقاضا داریم این مناطق و سایر شهروندان از ایستادن در حاشیه جاده ها و رودخانه ها خودداری کنند.

وی همچنین بر پرهیز از سفرهای غیرضروری در مدت مذکور و رعایت احتیاط در پیاده روی و تردد با وسایل نقلیه مجهز به تجهیزات زمستانی در مناطق سردسیر تاکید کرد و افزود: کوهنوردان از صعود به ارتفاعات پرهیز کنند و عشایر نیز از رفتن خودداری کنند.

یزدی ساینس بلاگ با بیان اینکه احتمال سیلابی شدن مسیل ها و بالا آمدن سطح رودخانه ها وجود دارد، ادامه داد: از همه مردم و مسیولان ذیربط تقاضا داریم دهانه پل ها و مسیل ها و آب را تمیز کنند. توجه ویژه به شنا

رییس سازمان مدیریت بحران استان تهران بر آمادگی کامل مرکز مدیریت بحران در این استان تاکید کرد و گفت: آماده خدمت رسانی باشد.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجتناب از برپایی چادرهای مسافرتی در پایتخت / وزش باد خیلی  شدید در راه است" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجتناب از برپایی چادرهای مسافرتی در پایتخت / وزش باد خیلی  شدید در راه است"، کلیک کنید.