آسانسور، آخرین حادثه تهران در سال 1402 را رقم زد

آسانسور، آخرین حادثه تهران در سال 1402 را رقم زد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران آخرین حادثه پایتخت را ساعت 1402 تشریح کرد.

سیدجلال مالکی در گفت وگو با ساینس بلاگدر ساعت 1402 آخرین حادثه پایتخت گفت: آخرین حادثه سال گذشته مربوط به گیر افتادن در آسانسور بود که حدود 15 دقیقه قبل از ساعت 6:13 به سامانه 125 اعلام شد، پس از ستاد فرماندهی، آتش نشانان. ایستگاه 57 را به محل حادثه در پارس 222 تهران اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در این محل گفت: با حضور آتش نشانان در این محل مشاهده شد که این حادثه در ساختمانی پنج طبقه رخ داده و کابین آسانسور در طبقه سوم گیر کرده است. حرکت نمی کند. . مرد 65 ساله ای نیز در آسانسور محبوس شده بود و ساکنان ساختمان قبل از رسیدن آتش نشانی اقدام به رهاسازی وی کردند.

ملکی در حالی که آتش نشانان به او کمک کردند از آسانسور روباز خارج شده و مرد را به دام انداختند، گفت: خوشبختانه این مرد آسیب ندیده است. همچنین تنظیمات آسانسور توسط آتش نشانان بررسی و آسانسور مجددا به بهره برداری رسید.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: آتش نشانان در خصوص استفاده از آسانسور و تعمیر آن به ساکنان این ساختمان توصیه هایی کردند و گفتند: آتش نشانان ساعت 6:23 صبح به ماموریت خود پایان دادند و به منطقه بازگشتند. ایستگاه این عملیات به عنوان آخرین عملیات سازمان آتش نشانی در سال 1402 ثبت شد.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آسانسور، آخرین حادثه تهران در سال 1402 را رقم زد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آسانسور، آخرین حادثه تهران در سال 1402 را رقم زد"، کلیک کنید.