رانندگان در مسیرهای استان بوشهر مراقب وضعیت بارندگی باشند – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان

رانندگان در مسیرهای استان بوشهر مراقب وضعیت بارندگی باشند - خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ساینس بلاگ، سرهنگ محمد صادقی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت با توجه به ورود سامانه بارشی از امروز به استان و محتمل بودن تداوم بارندگی تا تاریخ 2 فروردین 1403 و طوفانی شدن دریا، از سوی ستاد مدیریت بحران استان بوشهر هشدار سطح نارنجی دریایی و جوی صادر شده است،

وی افزود: با توجه به شرایط موجود احتمال بارندگی شدید و آبگرفتگی معابر وجود دارد، بنابراین توصیه پلیس به رانندگان عزیز به منظور تسهیل در آمد شد و جلوگیری از وقوع حوادث ترافیکی این است که هوشیارانه و با توجه به جلو رانندگی کنند.

صادقی رعایت فاصله طولی مناسب و حرکت بین خطوط و با سرعت مطمینه رانندگی کردن را یکی از اصول مهمه رانندگی دانست و از شهروندان خواست تا از تردد بی مورد کاملاً اجتناب کنند.

رییس پلیس راهور استان بوشهر به رانندگی موتورسیکلت سواران اشاره کرد و گفت: تردد موتورسیکلت سواران در روزهای بارانی به علت لغزندگی معابر ممنوع می باشد و موتورسواران عزیز به این نکته ایمنی بخش توجه ویژه داشته باشند تا ان شاء الله شاهد حوادث ترافیکی در معابر شهری استان نباشم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رانندگان در مسیرهای استان بوشهر مراقب وضعیت بارندگی باشند – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رانندگان در مسیرهای استان بوشهر مراقب وضعیت بارندگی باشند – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.