جان باختن 177 نفر در تصادفات جاده ای 5 روز گذشته / 6200 نفر مصدوم شدند

جان باختن 177 نفر در تصادفات جاده ای 5 روز گذشته / 6200 نفر مصدوم شدند

ساینس بلاگ:

سردار سید تیمور حسینی رییس پلیس راهور فراهان گفت: طرح نوروزی از اسفندماه همراه با پلیس نوروزی و سایر خدمات پلیس راهور فراهان آغاز شده است.

وی افزود: علاوه بر پلیس، بیش از 87 هزار نفر از اورژانس، اداره راهنمایی و رانندگی، هلال احمر و امداد خودرو در سراسر کشور مشغول خدمات رسانی هستند و با مشکلی مواجه نشده ایم. خیلی دور

وی ادامه داد: به دلیل شدت جوی فقط در برخی از محورها شرایط خاصی وجود داشت و مسیر را غیرممکن می کرد که متوقف شد اما بازگشایی شد.

سردار حسینی گفت: محورهای شمالی و محورهای منتهی به مشهد مقدس نسبت به سایر محورها تردد بیشتری داشته و نسبت به سال گذشته چهار درصد کاهش تردد داشته است.

وی گفت: در پنج روز گذشته 177 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند و 6200 نفر مجروح شدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جان باختن 177 نفر در تصادفات جاده ای 5 روز گذشته / 6200 نفر مصدوم شدند" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جان باختن 177 نفر در تصادفات جاده ای 5 روز گذشته / 6200 نفر مصدوم شدند"، کلیک کنید.