هشدار و آماده باش هلال احمر برای مداخلات جوی 5 استان در آخرین روز سال

در آخرین روز سال هشدار ماه سرخ و آمادگی برای ناآرامی های جوی در پنج استانبرگزاری انتخابات در مدارس

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع بارندگی و بارندگی شدید در پنج استان کشور از آمادگی برای امداد و نجات این جمعیت خبر داد.

صدیقه محمودی در گفت وگو با ساینس بلاگ. وی با اشاره به هشدار عالی سازمان هواشناسی کشور گفت: بر اساس اطلاعات سازمان هواشناسی در روز سه شنبه 8 اسفند ماه، بارش شدید باران، بارندگی شدید و وزش باد شدید پیش بینی می شود. در همین راستا در این پنج استان لرستان، چهارمحال، باختری و کهگیلویه و بویراحمد، امدادگران جمعیت هلال احمر در آماده باش هستند.

وی با بیان اینکه تجهیزات لازم در اختیار امدادگران قرار گرفته است، گفت: علاوه بر آمادگی امدادگران، نیاز است نکاتی از جمله حضور مردم و جلوگیری از اسکان در نظر گرفته شود. سواحل رودخانه ها و کانال ها. همچنین برای شهروندان مهم است که در هنگام وزش باد شدید و همچنین در نزدیکی ساختمان های نیمه ساخته، درختان قدیمی و سازه های موقت از ایستادن بر روی لبه پشت بام ها و بالکن ها خودداری کنند.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشدار و آماده باش هلال احمر برای مداخلات جوی 5 استان در آخرین روز سال" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشدار و آماده باش هلال احمر برای مداخلات جوی 5 استان در آخرین روز سال"، کلیک کنید.