بارش برف و باران در جاده های 9 استان کشور/ممانعت از ادامه راه خودروهای فاقد زنجیر چرخ

بارش برف و باران در جاده های 9 استان کشور/ممانعت از ادامه راه خودروهای فاقد زنجیر چرخ

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراه از بارش برف و باران در 9 ولایت کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شرانی در گفت وگو با ساینس بلاگ وی درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور گفت: در محورهای استان های تهران، البرز، مازندران، اصفهان، چهارمحال و باختری، لرستان، مرکزی، حمیدان و قزوین بارش برف و باران گزارش شده است.

وی با اشاره به بارش برف و باران در محورهای شمالی افزود: در محورهای شمالی بارش باران و باران گزارش شده اما در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه تهران – آزادآرای شمالی بارش باران و برف شنیده شده است.

شرانی به رانندگان توصیه کرد تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند، از آنها خواست خودروی خود را تعمیر کنند، از زنجیر چرخ استفاده کنند و باک بنزین را پر کنند و گفت: کنترل ترافیک راهور شماره تلفن های 120 و 8825555 مرکز پلیس آماده پاسخگویی به سوالات مردم است. . آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک کلید حمل و نقل کشور است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراه با تشریح اینکه طرح زمستانی امسال پلیس در جاده های کشور به ویژه محورهای کوهستانی و برفگیر در حال اجرا است، گفت: حضور رانندگان در شرایط زمستانی ضروری است. . رعایت برخی نکات از جمله همراه داشتن زنجیر چرخ برای افرادی که قصد عبور از پل برفی را دارند الزامی است و در صورت بارش برف سنگین ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی بدون زنجیر چرخ از ادامه کار موتور جلوگیری می کنند.

وی گفت: همچنین لازم است رانندگان نحوه نصب و استفاده از زنجیر چرخ را بدانند. اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایش و برف پاک کن خودرو و همچنین پرکردن باک خودرو در ابتدا از دیگر مواردی است که باید به آن توجه کنید.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بارش برف و باران در جاده های 9 استان کشور/ممانعت از ادامه راه خودروهای فاقد زنجیر چرخ" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بارش برف و باران در جاده های 9 استان کشور/ممانعت از ادامه راه خودروهای فاقد زنجیر چرخ"، کلیک کنید.