آزمایش موشک فراصوت از سوی نیروهای مسلح یمن با هدف حمله به اسراییل

آزمایش موشک فراصوت از سوی نیروهای مسلح یمن با هدف حمله به اسراییل

به گزارش ساینس بلاگ، خبرگزاری نووستی روسیه به نقل از یک منبع نظامی نزدیک به انصارالله یمن اعلام کرد که این جنبش به تازگی یک آزمایش موشک فراصوتی انجام داده است.

بنابر اعلام این منبع آگاه این موشک فراصوت دارای سوخت جامد است که سرعت آن به 8 ماخ (معادل 10 هزار کیلومتر در ساعت) می رسد.

به گزارش ساینس بلاگ، این منبع نظامی اعلام کرد که نیروهای مسلح یمن در نظر دارند که در عملیات های نظامی خود در دریای سرخ و خلیج عدن و همچنین در هدف قرار دادن مواضع صهیونیستی در اراضی اشغالی از این نوع موشک استفاده کنند.

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آزمایش موشک فراصوت از سوی نیروهای مسلح یمن با هدف حمله به اسراییل" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آزمایش موشک فراصوت از سوی نیروهای مسلح یمن با هدف حمله به اسراییل"، کلیک کنید.