هواشناسی 24 اسفند 1402 / ورود سامانه بارشی به کشور / برف و باران در راه است

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: فردا جمعه سامانه بارشی از غرب وارد کشور می شود و در شمال غرب کشور، در ارتفاعات و کوهستان های مناطق مرکزی و جنوبی و در جنوب غربی بارندگی ایجاد می کند. کشور

هواشناسی 24 مارس 1402 / ورود سامانه بارشی به کشور / بارش برف و باران در راه است

ساینس بلاگ:

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز خلیج فارس گرم است. فردا جمعه سامانه بارشی از غرب وارد کشور می شود و در شمال غرب کشور، در ارتفاعات و کوهستان های نواحی مرکزی و جنوبی و در نواحی جنوب غرب کشور بارندگی ایجاد می کند.

همچنین روز شنبه سامانه بارشی تقویت شد و در شمال غرب، غرب در برخی نقاط مرکز، گیلان، مازندران، قزوین، البرز و تهران از جمله برخی مناطق کوهستان های البرز و کوه های جنوبی بارش باران، وزش باد، گاهی باران و رعد و برق و باد وزش باد شدید موقتی و برف در ارتفاعات مشاهده می شود، سامانه بارشی به تدریج از کشور خارج می شود.

روز یکشنبه هوا در بیشتر مناطق کشور آرام خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هواشناسی 24 اسفند 1402 / ورود سامانه بارشی به کشور / برف و باران در راه است" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هواشناسی 24 اسفند 1402 / ورود سامانه بارشی به کشور / برف و باران در راه است"، کلیک کنید.