جوان مرگی در تصادف ها نگران کننده است

جوان مرگی در تصادف ها نگران کننده است

ساینس بلاگ/مازندران رییس پلیس راه کشور 32 درصد جان باختگان سوانح رانندگی را افراد بین 20 تا 30 سال اعلام کرد و گفت: مرگ و میر جوانان در تصادفات رانندگی بالاست و نگران کننده است.

سردار حسن مومانی امروز (23 مردادماه) در جلسه شورای راهبردی کمیته کاهش سوانح و ایمنی رانندگی استان مازندران، در خصوص اهمیت اجرای طرح های محدودیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران در ایام تعطیلات نوروزی خاطرنشان کرد: با توجه به زمان کاهش تردد موتوری در محور کندوان، نیازمند اجرای طرح محدودیت ترافیکی هستیم.

وی با اجرای محدودیت های ترافیکی، میانگین تردد خودروها در محور قندهار را 10 ساعت اعلام کرد و گفت: در صورت عدم اجرای محدودیت های ترافیکی، سابقه حضور مسافران در محور خرابه ها تا 48 ساعت ثبت می شود. ساعت است .

وی به اجرای محدودیت های ترافیکی نوروزی در محور هرات اشاره کرد و خاطرنشان کرد: محدودیت های ترافیکی با کمک پلیس برای نظم و انضباط ترافیکی اجرا می شود.

رییس پلیس راه کشور از اعزام یگان ویژه پلیس راه به محورهای مواصلاتی هرات و کندوان در ایام نوروز سال 1403 خبر داد و گفت: 65 درصد کشته شدگان در بین مردم هستند. 20 و 65 ساله.

وی با اشاره به اینکه جمعیت جوانان و حفظ خانواده در کشور حایز اهمیت است، اما مرگ جوانان خلاف آن است، افزود: عوامل انسانی، بی احتیاطی و سرعت بالا از عوامل اصلی حوادث رانندگی است. مرگ در کشور

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جوان مرگی در تصادف ها نگران کننده است" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جوان مرگی در تصادف ها نگران کننده است"، کلیک کنید.