افزایش تعداد مصدومان چهارشنبه آخر سال در اصفهان

افزایش تعداد مصدومان چهارشنبه آخر سال در اصفهان

ساینس بلاگ/اصفهان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، از مصدومیت وسوختگی 136 نفر در چهارشنبه آخر امسال ناشی از انفجار مواد محترقه خبر داد و گفت: تعداد مصدومان امسال نسبت به سال گذشته با 20 درصد افزایش همراه بوده است.

پژمان عقدک، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، در گفت وگو با ساینس بلاگ، با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان چهارشنبه آخرسال، اظهار کرد: در چهارشنبه آخر امسال 136 مصدوم سوختگی ناشی از انفجار مواد محترقه از طریق آمبولانس به مراکز درمانی استان منتقل شدند، که از این تعداد 124 نفر مرد و 12 نفر بانو بودند.

 پژمان عقدک همچنین 104 نفر دیگر از این مصدومان را از استفاده کنندگان مواد محترقه و 32 نفر را عابر پیاده برشمرد.

وی افزود: حدود 54 نفر از این مصدومان دچار آسیب از ناحیه چشم، 105 نفر سوختگی درجه یک تا سه، چهار نفر قطع عضو و یک نفر دچار قطع عضو و تخلیه کامل چشم شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، گفت: بیشتر مصدومیت این مراجعه کنندگان از ناحیه دست و پا بوده است. سال گذشته 112 نفر در چهارشنبه آخر سال مصدوم شدند که این تعداد امسال با 20 درصد افزایش همراه بوده است. سه روز گذشته در حادثه انفجار منزل مسکونی در خیابان ملک شهر اصفهان، 3 عضو یک خانواده شامل (دو نوجوان پسر و مادر) به دلیل ساخت مواد محترقه فوت کردند.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش تعداد مصدومان چهارشنبه آخر سال در اصفهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش تعداد مصدومان چهارشنبه آخر سال در اصفهان"، کلیک کنید.