تعیین «سبد غذایی برای مشاغل» فاقد مبنای علمی است

تعیین «سبد غذایی برای مشاغل» فاقد مبنای علمی است

ساینس بلاگ:

وی افزود: ابتدا بسته غذایی در وزارت بهداشت در مرحله پیش نویس است و هنوز نهایی نشده است. دوم اینکه بسته غذایی هرگز مبنای تعیین دستمزد نیست و تعیین سبد غذایی برای مشاغل مبنای علمی ندارد.

پاکیان با اشاره به اینکه وزارت بهداشت مرجع تعیین دستمزد کارگران نیست، تصریح کرد: هیچ وقت از وزارت بهداشت در مورد تعیین دستمزد بسته غذایی کارگران سوال نمی شود و یا به هیچ وجه این موضوع است. انجام شده

معین وزارت صحت عامه تصریح کرد: بسته اقلام خوراکی مورد نظر هر چند سال یکبار توسط وزارت صحت عامه به منظور هماهنگی تولید و عرضه مواد غذایی به منظور تغذیه سالم اعضای جامعه تهیه می شود.برنامه ریزی یک ابزار است. .

پاکیان گفت: سبد غذایی که ذکر شد مربوط به ده سال پیش است و سبد غذایی جدیدی ساخته نشده است. ساخت سبد غذایی جدید در مراحل پایانی است که سال آینده ارایه می شود.

سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد: هدف از بسته بندی اقلام غذایی مورد نظر توسط وزارت بهداشت، تولید اقلام غذایی است نه سیاست گذاری و برنامه ریزی برای عرضه از نظر مصرف. زیرا نیاز افراد و نحوه تغذیه آنها بر اساس سبد غذایی تعیین نمی شود.

وی میانگین نیاز جامعه را بخشی از ساخت سبد غذایی عنوان کرد و عدم وجود مبنای علمی برای تعیین سبد غذایی برای تجارت را برشمرد.

هفته گذشته جلسه کمیته اجرایی تشکیل شد و پس از آن گزارش وزارت بهداشت درباره بسته جدید غذایی مورد انتقاد کارگران قرار گرفت. دلیل تعجب و انتقاد گروه کارگری تغییر میزان کالری مورد نیاز در بسته دستمزد بدون سوال از این گروه بود! به گفته نمایندگان کارگران، طرح کاهش کالری بسته اشتغال که از سوی وزارت بهداشت به وزارت کار ارایه شده است با هدف ارزان شدن بسته معیشتی است که مورد قبول کارگران نیست.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تعیین «سبد غذایی برای مشاغل» فاقد مبنای علمی است" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تعیین «سبد غذایی برای مشاغل» فاقد مبنای علمی است"، کلیک کنید.