ورود 92 هزار معلم جدید به کلاس های درس در ساینس بلاگ 1403

صحرایی عنوان کرد؛

ورود 92 هزار معلم جدید به کلاس های درس در مهر 1403

وزیر آموزش و پرورش، از ورود حدود 92 هزار معلم جدید به کلاس های درس در سال تحصیلی آینده خبر داد.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری ساینس بلاگ، رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش روز جمعه در بازدید از یکی از حوزه های برگزاری آزمون استخدامی آموزگاری، گفت: در دو سال و نیم گذشته، بیشترین تعداد استخدام از طریق دانشگاه فرهنگیان اتفاق افتاده است.

وی افزود: امسال هم با توجه به سهمیه استخدامی که به وزارت آموزش و پرورش داده شده، بالغ بر 72 هزار نفر است که با فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی، به بیش از 92 هزار نفر خواهد رسید. یعنی ما ساینس بلاگ 1403، همین تعداد معلم جدید به کلاس های درس دانش آموزان خواهیم فرستاد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ورود 92 هزار معلم جدید به کلاس های درس در ساینس بلاگ 1403" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ورود 92 هزار معلم جدید به کلاس های درس در ساینس بلاگ 1403"، کلیک کنید.