راز و رمز اثر وجودی شهدا را دریابیم/ مردم از امتحان انتخابات سربلند و پیروز بیرون آمدند

راز و رمز اثر وجودی شهدا را دریابیم/ مردم از امتحان انتخابات سربلند و پیروز بیرون آمدند

رییس پلیس کشور با تاکید بر اینکه برای پیمودن صحیح راه آنها باید به راز وجود شهدا پی برد، گفت: در داستان پر از عشق و دل شهدای ما چیزی نیست. فرق ارتش، بسیج و سپاه پاسداران و همه برادرانه کنار هم می ایستند، از هم یاد می دهند و یاد می گیرند.

به گزارش ساینس بلاگ، سردار احمدرضا رادان در مراسم گرامیداشت مقام شامخ شهدای عاشورا «شهید مهدی باکری و شهید حمید باکری» گفت: تاثیر وجود شهدا این است که عده ای بر سر سفره شهدا به یاد شهدا شرکت می کنند. من قدردان شهدای باکری هستم که امشب میهمان سفره آنها بودیم، این تاثیر وجودی شهید است.

وی با تاکید بر اینکه شهدا فراموش نشدنی هستند، تصریح کرد: در ایام شعبانه هستیم در حالی که دهه فجر گذشته و مردم از آزمون انتخابات سربلند و پیروز شده اند و به زودی وارد ماه مبارک رمضان می شوند. رمضان. .

سردار رادان اسفند ماه را ماه عجیبی دانست که در دوران دفاع مقدس 5 عملیات خیبر، الفجر، بدر و کربلا داریم و افزود: در این ماه سرداران بزرگی چون شهدا عزادار هستند. حمات، خرازی، تجلایی، کریمی و شهدای عزیز باکری نشسته بودند از تشییع شهدا تا مراسم بزرگداشت خداوند خیر را در دل مردم قرار دهد.

فرمانده انتظامی کشور تصریح کرد: جوانان در راهیان نور به سر و صورت شهدا می پرستند و خاطرنشان کردند: شهدا همیشه زنده و جاوید هستند و هرگز فراموش نمی شوند. چون شهدا کربلا و عاشورا شدند تا کربلا و عاشورا را ایجاد کنند.

مقامات ارشد حاکمیتی کشور همه این برکات و آثار وجودی شهدا را برشمردند و گفتند: پس از گذشت دهه ها راز چرایی وقوع این حوادث بزرگ در اسفندماه نشان دهنده این امر است. تاثیر وجودی شهدای قهرمان.

وی با تاکید بر اینکه باید اسرار وجود شهدا را بدانیم، تصریح کرد: زمانی که رزمندگان وارد عرصه انقلاب اسلامی شدند سه ویژگی مهم را زنده کردند که شهدا را جاودانه کردند. و جانباز رزمندگان شد.

سردار رادان با اشاره به اینکه شهدا ابتدا پذیرفتند که امت باشد، افزود: امام در راه امت نیاز است، بنابراین قسمت دوم این ماجرای اسرارآمیز پیروی از حضرت امام خامنه ای است. (مدجل العالی) که نور است، آنها رهرو و راهنما هستند و ایمه این امت مکتب خود را از راه سرخ ابی عبدالحسین (علیه السلام) الگو گرفته اند. راه آزادی.

عالی ترین مقام انتظامی کشور افزود: این همان چیزی است که شهید باکری برادرش را در مقابل آن می بیند، نه تنها بین او و دیگر رزمندگان فرقی نمی گذارد، بلکه در عملیات های بسیار سختی است، حمید هم. او را برادر خود می بیند و رهبری می داند که بی دلیل از او پیروی می کند، این راز مکتب حسینی و عاشورا است که به نوبه خود او را برای فرمانده خود «آقا مهدی» بسیار زیبا و جذاب می کند.کلمه را انتخاب کنید. همان طور که عاشقانه «حمید» از آقا مهدی پیروی می کند که امامتش جلب رضای خداست و مکتب حسین برپا می شود، یعنی شهدای ما برای همیشه در تاریخ زنده و جاودانه خواهند ماند و راز شهادتش خواهد بود. بودن این عشق ابدیت آنهاست.

فرمانده انتظامی کشور تصریح کرد: قله های مرتفع غرب در برابر عزم و عظمت شهدای باکری سر تعظیم فرود آورده اند و فریاد لشکر دشمن از ایستادگی اینگونه شهدا که خود را خدمتگزار ملت می دانند خسته شده است. . .

به گزارش خبریال پایگاه خبری پلیس، وی با بیان اینکه در سرگذشت شهدای ما که سرشار از عشق و دل است، تفاوتی بین ارتش، بسیج و سرباز نیست و همه از یکدیگر یاد می گیرند، گفت: در این سرگذشت شهدای ما که پر از عشق و دل است. ایشان برادرانه گفت: امروز هم ماجرای فتنه با دشمنان جریان دارد و دشمن همچنان دشمنی می کند، می خواهند همه حرم ها را بگیرند. پس رزمندگان را بپذیرند، امت باشند، امام داشته باشند و پیرو مکتب حضرت اباعبدالله الحسین (ع) باشند.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "راز و رمز اثر وجودی شهدا را دریابیم/ مردم از امتحان انتخابات سربلند و پیروز بیرون آمدند" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "راز و رمز اثر وجودی شهدا را دریابیم/ مردم از امتحان انتخابات سربلند و پیروز بیرون آمدند"، کلیک کنید.