برخورد پلیس با خرید و فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی/ارتکاب بسیاری از جرایم با «پلاک مخدوش»

برخورد پلیس با خرید و فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی/ارتکاب بسیاری از جرایم با «پلاک مخدوش»

جانشین رییس پلیس کشور بر لزوم نظارت بر فضای سایبری تاکید کرد و گفت: گاهی اوقات در فضای سایبری سلاح و مهمات خرید و فروش می شود و باید با این پدیده قاطعانه برخورد شود.

به گزارش ساینس بلاگ، سردار قاسم رضایی در نشست فصلی فرماندهی انتظامی شهرستان فراه که به همین مناسبت در صحن فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: صفحه زرین دیگری برای عزت فرماندهی انتظامی و امارت اسلامی به تمامی همکاران کشور. ثبت نام شد، با سلام. سیستم

وی با اشاره به دغدغه های اصلی مردم در برخی از حوزه های پلیس از جمله سرقت ها و حوادث رانندگی گفت: خوشبختانه با توجه به اقدامات فرمانده انتظامی در این مناطق، امسال سال کاهش حوادث بود. “

فرمانده انتظامی خاطرنشان کرد: در روزهای پایانی سال قرار داریم و مصادف با ایام بهار قرآن کریم است و از ما خواست تا از همه امکانات برای اجرای بهتر برنامه های پیش رو استفاده کنیم و این رسالت را به خوبی انجام دهیم. ماموریت های قبلی

رضایی با اشاره به برخی از اولویت های ماموریت پلیس در سال 1403 گفت: از جمله این ماموریت ها، اشراف اطلاعاتی، برخورد قاطع با سارقان و غاصبان و مقابله با قاچاق اسلحه و مهمات است. در بررسی های انجام شده بیشترین جرایم توسط افرادی صورت می گیرد که با پلاک مخدوش رانندگی می کنند و این موضوع باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد چرا که می تواند از وقوع جرایم بکاهد.

وی همچنین بر لزوم رصد فضای مجازی تاکید کرد و گفت: امروزه در برخی موارد مشاهده می شود که در فضای مجازی سلاح و مهمات خرید و فروش می شود که باید با این پدیده برخورد جدی شود.

رضایی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: روند تغییر کشور را نباید نادیده گرفت و باید به گونه ای عمل کرد که در راه تقویت احساس امنیت به ثمر بنشیند. آموزش دانش قضایی و نیروی انتظامی و تعامل با سازمان ها و ذینفعان قطعاً می تواند به اهداف تعیین شده در سازمان نیروی انتظامی دست یابد و هزینه ها را کاهش دهد.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برخورد پلیس با خرید و فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی/ارتکاب بسیاری از جرایم با «پلاک مخدوش»" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برخورد پلیس با خرید و فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی/ارتکاب بسیاری از جرایم با «پلاک مخدوش»"، کلیک کنید.