ناگفته های بازیگر نوجوان در کنار علی نصیریان

ناگفته های بازیگر نوجوان در کنار علی نصیریان

آفتاب نیوز :

طاهر شادی فر درباره چالش ها و ظرافت های بازی در فیلم سینمایی «نوروز» اظهار داشت: من در سکانس پل معلق بدلکار خودم بودم. این اولین تجربه بدلکاری من بود.

وی افزود: بازی در کنار بزرگانی مانند استاد علی نصیریان سختی هایی دارد؛ مثلا این که ایشان، چون پیشکسوت و در ایفای نقش متبحر است باید تک برداشت می رفتیم که اذیت نشوند. اما با وجود تمام سختی ها به شدت خوب بود و خیلی چیز های خوبی را به من یاد دادند و از استاد ممنونم.

شادی فر همچنین از حضور در یک کار مجموعه نمایش خانگی خبر داد و در این باره که بعد از جشنواره فیلم فجر که «نوروز» در آن اکران شد، پیشنهاد برای حضور و ایفای نقش در پروژه ها از سوی کارگردان ها و تهیه کننده ها چقدر بود؟ اظهار داشت: خیلی بیشتر شده است؛ قبلا که هنوز حرفه ای شروع نکرده بودم سالی یک پروژه به من می خورد، اما بعد از این پروژه هایی مانند لالایی، مترسک و خیلی پروژه های دیگر بیشتر شده است.

وی در عین حال گفت: از استادم داریوش موحد سپاسگزارم که متد هندسه بازیگری را آموزش داد و کتابی نیز در این زمینه به رشته تحریر درآورده که صفر تا صد بازیگری را به ما می آموزد.

«نوروز» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سهیل موفق و تهیه کنندگی محمدرضا نادری محصول سال 1402 است. این فیلم در بخش سودای سیمرغ چهل و دومین دوره جشنواره فجر حضور داشت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ناگفته های بازیگر نوجوان در کنار علی نصیریان" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ناگفته های بازیگر نوجوان در کنار علی نصیریان"، کلیک کنید.