بادمجان با طعم تریاک

بادمجان با طعم تریاک

ساینس بلاگ:

حسن هاشم نیا رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر قم در گفت و گوی خبری گفت: در خصوص انتقال و انتقال مقادیر قابل توجهی تریاک از استان کرمان به شهرستان ورامان با خودروی شخصی با روکش برزنتی که در پی اقدامات اطلاعاتی این موضوع مطرح شد. در دستور کار، اطلاعات و عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر در چارچوب فرماندهی انتظامی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: در مراحل هماهنگی قضایی، در مراحل تعیین ماموران در محورهای اطلاعاتی و در مراحل کشف خودروهای عبوری، یک دستگاه خودرو شناسایی، توقیف و یک قاچاقچی دستگیر شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم گفت: در بازرسی از کل خودروی باری مذکور 49 سطل مواد مخدر از نوع تریاک در بطری های پلاستیکی به وزن 51 کیلوگرم و 450 گرم کشف شد. کشف و دریافت کرد. متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بادمجان با طعم تریاک" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بادمجان با طعم تریاک"، کلیک کنید.