پیگیری آتش نشانی برای ارایه کپسول خاموش کننده به وسایل حمل و نقل عمومی

پیگیری آتش نشانی برای ارایه کپسول خاموش کننده به وسایل حمل و نقل عمومی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از رایزنی با شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری تهران برای تامین تجهیزات آتش نشانی ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت وگو با ساینس بلاگ در خصوص ارایه کپسول آتش نشانی به رانندگان وسایل نقلیه عمومی در شهرها اظهار کرد: در گذشته این طرح را در سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری تهران اجرا کردیم. با توجه به گذشت زمان و بازنشستگی برخی از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی، نیاز به تدوین آیین نامه جدیدی در این خصوص از سوی شورای اسلامی شهر تهران احساس می شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه با شهرداری تهران و مجموعه شهرداری رایزنی شده است، گفت: وجود کپسول در خودروهای سواری عاملی برای آتش سوزی خودرو و اطفای حریق است، می تواند موثر باشد. بنابراین بهتر است تمامی خودروها به این گونه کپسول ها مجهز شوند.

وی ادامه داد: اما با توجه به حضور وسایل حمل و نقل عمومی که بیشتر در جاده ها هستند، تجهیز این خودروها به کپسول می تواند موثر باشد. علاوه بر این، به اپراتورهای این دستگاه ها نیز باید آموزش های ایمنی لازم داده شود.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیگیری آتش نشانی برای ارایه کپسول خاموش کننده به وسایل حمل و نقل عمومی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیگیری آتش نشانی برای ارایه کپسول خاموش کننده به وسایل حمل و نقل عمومی"، کلیک کنید.