جنگ و نفرت در المپیکو/ دی بلو پیش از پیولی عقاب ها را قلع و قمع کرد!

جنگ و نفرت در المپیکو/ دی بلو پیش از پیولی عقاب ها را قلع و قمع کرد!

یکی از بازی های بزرگ هفته بیست وهفتم سری آ را میلانی ها با پیروزی مقابل لاتسیو پشت سر گذاشتند.

به گزارش ساینس بلاگ، میلان در نخستین بازی از هفته بیست وهفتم سری آ در ورزشگاه المپیکو میهمان لاتسیو بود که این دیدار پر برخورد و جنجالی در نهایت با گل دقایق پایانی اوکافور به سود روسونری به پایان رسید.

در این بازی دی بلو داور مسابقه 5 کارت زرد به عقاب ها و 6 کارت زرد به بازیکنان میلان داد و از دقیقه 57 لاتسیو را با اخراج پلگرینی 10 نفره کرد اما این پایان کار نبود و در وقت های اضفه نیمه دوم دی بلو 2 بازیکن دیگر لاتسیو را هم اخراج کردی تا پایتخت نشینان 8 نفره بازی را به پایان برسانند.

با این نتیجه میلان 56 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر به یک قدمی یوونتوس رسید و شاگردان ساری هم با این شکست در رتبه نهم جدول باقی ماندند و فرصت رسیدن به رتبه هفتم را از دست دادند.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جنگ و نفرت در المپیکو/ دی بلو پیش از پیولی عقاب ها را قلع و قمع کرد!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جنگ و نفرت در المپیکو/ دی بلو پیش از پیولی عقاب ها را قلع و قمع کرد!"، کلیک کنید.