طحان نظیف: کسانی که در شعب هستند می توانند رای دهند

طحان نظیف: کسانی که در شعب هستند می توانند رای دهند

سخنگوی شورای نگهبان گفت: از نظر قانونی منعی نداریم کسانی که در حوزه اخذ رای هستند، از آن ها رای گرفته می شود و کسانی که به هر دلیلی دیر به محل اخذ رای رفته اند، آرای آن ها اخذ خواهد شد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری ساینس بلاگ؛هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان درباره پایان یافتن زمان رای گیری در شعب اخذ رای اظهار کرد: با مشکلی در فرآیند انتخابات مواجه نبودیم و هم اکنون زمان رای گیری از نظر قانونی تمام شده ولی از نظر قانونی منعی نداریم کسانی که در حوزه اخذ رای هستند، از آن ها رای گرفته می شود و کسانی که به هر دلیلی دیر به محل اخذ رای رفته اند، آرای آن ها اخذ خواهد شد.

وی افزود: بعد از اتمام فرایند رای گیری نیز، شمارش آرا در دستورکار قرار خواهد گرفت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طحان نظیف: کسانی که در شعب هستند می توانند رای دهند" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طحان نظیف: کسانی که در شعب هستند می توانند رای دهند"، کلیک کنید.