درخشش بانوان کیک بوکسور قم در مسابقات کشوری – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان

درخشش بانوان کیک بوکسور قم در مسابقات کشوری - خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان

علی یزدی در گفت وگو با خبرنگار ساینس بلاگ اظهار کرد: مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در حالی برگزار شد که تیم اعزامی استان قم با کسب چندین مدال در این رقابت ها درخشید.

رییس هیات ورزش های رزمی قم افزود: دختران کیک بوکس قم در این رقابت ها با کسب 3 مدال طلا، 4 نقره و 2 برنز خوش درخشیدند.

وی ادامه داد: حلما حاجیان در رده سنی نونهالان و ریحانه فلاحی و پریا ملکیان در نوجوانان مدالهای نقره و نرگس خدامرادی در جوانان برنز را از آن خود کردند.

وی بیان کرد: معصومه تلخابی نیز در جوانان طلا و عنوان بازیکن فنی مسابقات، آیدا طاهری طلا و مارینا ابراهیمی نیز به علت آسیب دیدگی از ناحیه ابرو و اجازه ندادن پزشک مسابقات برای حضور در فینال به مدال نقره رسیدند.

یزدی ابراز کرد: کوثر احمدی مدال طلا و فرحناز طاطار نیز با مدال برنز در رده سنی بزرگسالان برای قمی ها افتخار آفرینی کردند.

وی یادآور شد: سمیه داودی و یوسف زاده مربیان و آمنه بنا سرپرستی تیم را بر عهده داشتند.

وی گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی کیک بوکسینگ برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا 2024 به میزبانی استان گیلان با حضور 15 استان و 300 شرکت کننده برگزار شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "درخشش بانوان کیک بوکسور قم در مسابقات کشوری – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "درخشش بانوان کیک بوکسور قم در مسابقات کشوری – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.