قالیباف: تصویب 19 قانون از 21 قانونی که وعده داده بودیم / مجلس دوازدهم انقلابی تر خواهد بود

قالیباف: تصویب 19 قانون از 21 قانونی که وعده داده بودیم مجلس دوازدهم انقلابی تر خواهد بود

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: 19 قانون از 21 قانونی که قولش را داده بودیم در مجلس یازدهم به تصویب رسانده و ابلاغ کردیم و در مجموع بیش از 40 قانون یعنی هر ماه یک قانون با اولویت مسایل اقتصادی به تصویب رساندیم.

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری ساینس بلاگ، محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی عصر امروز (چهارشنبه 9 بهمن 1402) در همایش بزرگ جبهه نیرو های انقلاب اظهارکرد: همیشه خود را مسیول و پاسخگو در برابر مردم تهران می دانم چرا که 44 ماه پیش بر من منت گذاشته و اعتماد کردید و به لیست رای دادید.

وی با تاکید بر اینکه همیشه شفاف سخن گفته ام و به جای حرف زدن عمل کرده ام، ادامه داد: 19 قانون از 21 قانونی که قولش را داده بودیم در مجلس یازدهم به تصویب رسانده و ابلاغ کردیم و در مجموع بیش از 40 قانون یعنی هر ماه یک قانون به تصویب رساندیم با اولویت مسایل اقتصادی.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان تلاش می کنند که مشارکت مردم محقق نشود. البته ما این حق را هم می دهیم که اشکالات و نقص ها و ضعف هایی وجود دارد. ولی کوتاهترین، سریعترین، کم هزینه ترین و عقلانی ترین راه برای رفع ضعف ها و تقویت نقاط قوت، پنجره انتخابات است.  

قالیباف با بیان اینکه انتخابات سبب تامین امنیت ملی و منافع ملی و اصلاح ضعف ها می شود، اظهارکرد: در 11 اسفند و جمعه پیش رو باید این مشارکت را رقم بزنیم.

وی افزود: ما بچه های انقلاب با همفکری و ایتلاف نیرو های انقلاب، جبهه پایداری و همه مجموعه های انقلابی، فهرست اصلی جبهه انقلاب را تنظیم کردیم.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس دوازدهم در امتداد مجلس یازدهم خواهد بود که هم انقلابی تر و هم کارآمدتر می باشد، تاکید کرد: رهبر انقلاب مجلس یازدهم را مجلس انقلابی توصیف کردند. فسادستیز بودن، مشخصه دیگر مجلس یازدهم طبق فرمایش رهبر انقلاب است.

قالیباف گفت: اولین اقدام مجلس انقلاب یازدهم  تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها بود که این قانون مهمترین قانون برای استقلال کشور و منافع ملی بود.

وی افزود: با قانون اقدام راهبردی کشور را از انفعال و بلاتکلیفی خارج کردیم. رهبر انقلاب فرمودند مجلس یازدهم با چنین رویکردی کشور را از بن بست خارج کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: قول می دهیم با همکاری دوستان عزیزمان در لیست اصلی جبهه انقلاب یعنی ایتلاف نیرو های انقلاب و جبهه پایداری و همه عزیزانی که از سراسر کشور به مجلس می آیند انشاءالله بتوانیم با اولویت موضوعات معیشتی و موضوعات روزمره زندگی مردم است را انجام دهیم.

قالیباف در پایان بیان کرد: امیدوارم روز جمعه با حضور مردم بتوانیم این تغییر را که مبتنی بر تقویت ضعف ها باشد و انشاءالله مجلس دوازدهم در راستای مجلس یازدهم قوی تر و محکم تر پیش برود را شاهد باشیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قالیباف: تصویب 19 قانون از 21 قانونی که وعده داده بودیم / مجلس دوازدهم انقلابی تر خواهد بود" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قالیباف: تصویب 19 قانون از 21 قانونی که وعده داده بودیم / مجلس دوازدهم انقلابی تر خواهد بود"، کلیک کنید.