فرونشست در خیابان شهیدان کاظمی اصفهان

فرونشست در خیابان شهیدان کاظمی اصفهان

آسنا/اصفهان رییس سازمان مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: حادثه رانش زمین در خیابان شهیدان کاظمی استان اصفهان بر اثر ریزش خط لوله فاضلاب به طول 1400 میلی متر به عمق 6 متر و ایجاد حفره ای به عرض 5 متر رخ داد. .

منصور شهرفروش در گفت وگو با ساینس بلاگ، درباره حادثه رانش زمین در خیابان شهیدان کاظمی استان اصفهان اظهار کرد: این حادثه به دلیل آسیب دیدن خط لوله فاضلاب به طول 1400 میلی متر به عمق 6 متر رخ داد. عرض 5 متر.

وی افزود: فوری تیم های عملیاتی فنی و مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب و شرکت گاز اقدامات امنیتی را برای جلوگیری از حوادث احتمالی اعمال کرده اند.

سرپرست معاونت مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه پلیس راه شهیدان کاظمی تا رفع خطر جاده شهیدان کاظمی را بسته و محدودیت های ترافیکی در این محل اعمال کرده است، افزود: در حال حاضر تیم امدادی مسیر را مسدود کرده است. از شهدا شرکت گاز در حال تعویض لوله است و شرکت آب و فاضلاب نسبت به تعویض و تعمیر لوله اقدام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: تیم های امدادی و خدمات شهری و آتش نشانی منطقه برای اجرای طرح های ایمنی در منطقه حضور دارند.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فرونشست در خیابان شهیدان کاظمی اصفهان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فرونشست در خیابان شهیدان کاظمی اصفهان"، کلیک کنید.