اطلاعیه تعطیلی مدارس، فردا (چهارشنبه) 9 اسفند

اطلاعیه تعطیلی مدارس، فردا (چهارشنبه) 9 اسفند

ساینس بلاگ:

با توجه به تداوم بارندگی ها و برودت شدید هوا و یخبندان در برخی استان ها، مدارس روز چهارشنبه 18 اسفند ماه افتتاح شد.

مدارس ابتدایی استان البرز از تحصیل محروم شدند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با توجه به ادامه بارش برف، سرما و یخبندان در این استان، مهدهای کودک و پیش دبستانی و آموزش ابتدایی و متوسطه در این استان از روز چهارشنبه 18 اسفندماه خبر داد.

تعدادی از مدارس در استان چهارمحال و بختیار غایب بودند

آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری: عملکرد آموزشی مدارس ابتدایی شهرستان های شهرکرد، بروجین، فرخ شهر، سامان، کیار، بان، فارسان و اردل غایب است. سایر مقاطع تحصیلی از ساعت 9 صبح فعالیت آموزشی خود را آغاز خواهند کرد.

فعالیت آموزشی در تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان کوهرنگ وجود ندارد. فعالیت آموزشی کلیه مقاطع تحصیلی در شهرستان های لردگان، فولار و خانمیرزا از ساعت 9 صبح آغاز می شود.

مدارس چهار شهر استان تهران مجازی شد

آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران: به دلیل برف و یخبندان مدارس شهرستان های پردیس، فیروزکوه، دماوند و رودان فردا چهارشنبه، صبح و بعدازظهر تعطیل شد.

غیبت کلیه مدارس کاشان در روز چهارشنبه

فرماندار کاشان خاص: روز چهارشنبه 18 اسفند ماه 1402 کلیه مدارس کلیه مقاطع تحصیلی غیبت می کنند.

مدارس ابتدایی سنندج غایب بود

به دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس ابتدایی روستایی و شهری سنندج روز چهارشنبه تعطیل است.

مدارس همدان فردا تعطیل است

اداره آموزش و پرورش هیرمند با صدور اطلاعیه ای اعلام کرده است که به دلیل کاهش شدید دما و تعطیلی کلاس های مدارس، تمامی مراکز آموزشی این استان فردا چهارشنبه 18 اسفندماه از صبح تعطیل و در ساعت 13 تعطیل است. ساعت بعد از ظهر تغییرات و آموزش به صورت مجازی در پلتفرم شبکه شاد انجام خواهد شد.

مدارس شهرستان های کردستان روز چهارشنبه تعطیل است

با توجه به بارش برف و برودت هوا مدارس برخی از شهرهای کردستان به صورت غیرحضوری باز می شود و فعالیت برخی مقاطع تحصیلی نیز با تاخیر برگزار می شود.

مدارس ابتدایی چهار منطقه تهران مجازی شد

فردا مدارس ابتدایی مناطق 1، 2، 4 و 5 تهران به دلیل برودت هوا تعطیل است.

همچنین کلاس های مدارس ابتدایی شهرستان های کن سلیغان، لواسان، رودبار قصران، پردیس، دماوند و فیروزکوه از فردا در شاد آغاز می شود.

گزارش در حال بروز رسانی است…

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اطلاعیه تعطیلی مدارس، فردا (چهارشنبه) 9 اسفند" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اطلاعیه تعطیلی مدارس، فردا (چهارشنبه) 9 اسفند"، کلیک کنید.