کاهش محرومیت و بخشش جریمه سنگین احمدکهنی

کاهش محرومیت و بخشش جریمه سنگین احمدکهنی

مدت محرومیت احمدکهنی کاهش یافت و جریمه سنگین او بخشیده شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری ساینس بلاگ، مهدی احمد کهنی به دلیل رعایت نکردن خواسته فنی آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ، دچار محرومیتی دو ساله شد.

بعد از حضور زهرا اینچه درگاهی در فدراسیون ژیمناستیک وی نامه ای به آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ ارسال کرد تا مدت محرومیت این ژیمناست کاهش پیدا کند که در نهایت این درخواست مورد موافقت قرار گرفت. البته انصراف از شکایت به دادگاه بین المللی حکمیت ورزش CAS تاثیر مستقیمی در این بخشودگی داشت.

بر این اساس هشت ماه از مدت دو ساله محرومیت احمد کهنی کاهش پیدا کرد و مبلغ 5 هزار دلار جریمه وی به درخواست رییس فدراسیون ایران مورد بخشش قرار گرفت تا این ژیمناست بعد از 16 ماه بتواند در مسابقات بین المللی شرکت کند.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کاهش محرومیت و بخشش جریمه سنگین احمدکهنی" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کاهش محرومیت و بخشش جریمه سنگین احمدکهنی"، کلیک کنید.