هرگونه تبلیغات، به نفع یا ضرر نامزدهای انتخابات مجلس و گروه ها در «شاد» ممنوع است

هرگونه تبلیغات، به نفع یا ضرر نامزدهای انتخابات مجلس و گروه ها در «شاد» ممنوع است

وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه ای در شبکه شاد با استناد به قانون انتخابات، هرگونه انتشار نظر یا تصویر مقامات، مدیران و اشخاص به نفع یا ضرر نامزدها، جریان ها، احزاب و گروه های سیاسی در جریان انتخابات و همچنین الصاق اعلامیه، پوستر و آگهی تبلیغاتی در این شبکه (شاد) را ممنوع اعلام کرد.

به گزارش ساینس بلاگ، در این اطلاعیه با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان در روز جمعه 11 اسفندماه آمده است: رسالت مهم همه ما در راستای حفظ،  ارتقاء و تضمین امنیت  و منافع ملی و استمرار مردمسالاری دینی، تشویق و ترغیب همگان برای حضور و انتخاب افراد مناسب به نمایندگی خودشان و همه مردم در مجالس شورای اسلامی و خبرگان است.

این اطلاعیه می افزاید: شاد ضمن اجرای برنامه های ترویجی و تبلیغی مختلف و فرصت سازی برای مشارکت کاربران در قالب پویش دعوت و زنگ مجلس، یادآور می شود، به استناد قانون انتخابات، هرگونه انتشار نظر یا تصویر مقامات، مدیران و اشخاص به نفع یا ضرر نامزدها، جریان ها، احزاب و گروه های سیاسی در جریان انتخابات و همچنین الصاق اعلامیه، پوستر و آگهی تبلیغاتی در شاد ممنوع بوده و موجب مسیولیت کیفری و اداری خواهد بود.

کمیته اجرایی شاد، در دفاع از ضرورت مواجهه عادلانه با همه نامزدهای انتخاباتی، با مدیران و مسیولین کانال ها و گروه ها، طبق مقررات برخورد خواهد کرد.

در پایان نیز از کاربران خواسته شده تا گزارش این گونه تخلفات را از طریق شناسه entekhabat_report@ ارسال کنند.
پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هرگونه تبلیغات، به نفع یا ضرر نامزدهای انتخابات مجلس و گروه ها در «شاد» ممنوع است" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هرگونه تبلیغات، به نفع یا ضرر نامزدهای انتخابات مجلس و گروه ها در «شاد» ممنوع است"، کلیک کنید.