آماده باش امداد و نجات برای انتخابات/ تشکیل کمیته شرایط اضطرار جاده های کشور 

آماده باش امداد و نجات برای انتخابات/ تشکیل کمیته شرایط اضطرار جاده های کشور 

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر از آمادگی کامل این سازمان برای انتخابات آتی خبر داد.

ببرک محمودی در بازدید از غرفه ساینس بلاگ در نمایشگاه رسانه ایران وی گفت: رسانه ها در مواقع بحران و حوادث موثرترین ارگان در مدیریت افکار عمومی هستند. قبل و بعد از بحران، وظیفه رسانه ها اطلاع رسانی و اطلاع رسانی به مردم و همچنین پیگیری مطالبات مردم است. خوشبختانه خبرگزاری ساینس بلاگ در این موارد بسیار حرفه ای و جالب عمل کرده است و شاهد رفتار حرفه ای این رسانه در انتشار اخبار حوادث و بحران ها بوده ایم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به تعداد تصادفات رانندگی اشاره کرد و گفت: صبح امروز در جلسه پلیس راهور فراه تعداد حوادث رانندگی و علل آن اعلام شد که بسیار نگران کننده است. در این آمار اعلام شده است که بیش از 60 درصد تصادفات رانندگی ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان است. در همین راستا پیشنهاد دادم قهوه یا سایر نوشیدنی های کافیین دار بین رانندگان توزیع شود.

محمودی ادامه داد: البته منظور ما این نیست که رانندگان پس از نوشیدن قهوه فکر می کنند که نیازی به خواب و استراحت ندارند، چیزی جایگزین خواب نمی شود و رانندگان باید خواب کافی داشته باشند و سپس به راه خود ادامه دهند. اما استفاده از قهوه از نظر خواب نیز موثر است و از این نظر توصیه می شود. حتی گفتیم که این نوشیدنی به صورت رایگان توزیع شود و بیمه ها بتوانند آن را تهیه کنند.

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر همچنین به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: سازمان امداد و نجات وظیفه دارد در تمام حوادث کشور اقدامات امدادی انجام دهد و همه نیروهای ما آمادگی کامل را برای انتخابات دارند. روز.”

وی درباره تشکیل کمیته وضعیت اورژانس جاده ای کشور توضیحاتی داد و گفت: سازمان امداد و نجات، سازمان راهداری، سازمان مدیریت بحران کشور و پلیس راه در این کمیته حضور دارند که در مورد موقعیت ها تصمیمات فوری گرفته می شود. در جاده های روستایی بر اساس پیش بینی هواشناسی، این کمیته می تواند در مدت زمان کوتاهی نسبت به انسداد معابر، جلوگیری از تردد خودروها و … به منظور کاهش و جلوگیری از خطرات آتی اقدام کند.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آماده باش امداد و نجات برای انتخابات/ تشکیل کمیته شرایط اضطرار جاده های کشور " هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آماده باش امداد و نجات برای انتخابات/ تشکیل کمیته شرایط اضطرار جاده های کشور "، کلیک کنید.