بارش برف و باران جاده های خراسان رضوی را فرا گرفته است – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان

بارش برف و باران جاده های خراسان رضوی را فرا گرفته است - خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ساینس بلاگ، یوسف بنی اسدی اظهار کرد: هم اکنون بارش برف در جاده ترانزیتی درگز- قوچان در محدوده گردنه تیوان موجب لغزندگی سطح این مسیر شده است.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی ادامه داد: بارش باران نیز به طور متناوب در مناطق مختلف ادامه دارد اما هم اکنون بارش ها جاده های تایباد و نیشابور به ویژه بخش سرولایت این شهرستان را تحت تاثیر قرار داده است.

وی اظهار کرد: مه گرفتگی در جاده های قوچان- درگز در محدوده گردنه امام قلی و مشهد -کلات در گردنه گوجگی موجب کاهش دید افقی رانندگان در این مسیر شده است.

بنی اسدی افزود: فردا یکشنبه در برخی ساعات و با افت دما به زیر صفر درجه سانتیگراد شاهد بارش برف در حوزه راه های فریمان و جاده های قوچان- سبزوار، درگز- قوچان، مشهد- کلات، باغچه- نیشابور، سرخس – مشهد، تربت جام- صالح آباد، باغچه -تربت حیدریه، تربت حیدریه- باغچه، کاشمر- نیشابور، سبزوار- بردسکن و خواف- تایباد خواهیم بود و براساس پیش بینی ها میزان بارش ها از یک تا پنج سانتیمتر برف متغیر است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بارش برف و باران جاده های خراسان رضوی را فرا گرفته است – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بارش برف و باران جاده های خراسان رضوی را فرا گرفته است – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.