اردوغان: تلاش برای آتش بس در غزه به دلیل رویکرد آمریکا بی ثمر مانده است

اردوغان: تلاش برای آتش بس در غزه به دلیل رویکرد آمریکا بی ثمر مانده است

«رجب طیب اردوغان» رییس جمهور ترکیه روز پنج شنبه به خبرنگاران گفت تلاش ها برای حصول آتش بس در غزه به دلیل رویکرد آمریکا بی نتیجه مانده است.

به گزارش ساینس بلاگ، اردوغان گفت متاسفانه تلاش ها برای حصول صلح در غزه به دلیل رویکرد منفی آمریکا بی نتیجه مانده است.

او تصریح کرد که آمریکا تاکنون چندین مقام ارشد خود را برای رسیدگی به این مسیله به منطقه فرستاده اما تاکنون نتیحه ای حاصل نشده است.

اردوغان تاکید کرد که با وجود تمام این مسایل «تغییرات مثبتی» در روابط ترکیه و آمریکا رقم خورده است.

رییس جمهور ترکیه اظهار کرد که تحولات مثبتی نیز در راستای در ارسال کمک های بشردوستانه به نوار غزه حاصل شده است.

او عنوان داشت که تعداد کامیون های حامل کمک های بشردوستانه در غزه در روز به 200 الی 250 عدد رسیده اما تاکید کرد که این تعداد همچنان کافی نیست.

رییس جمهور ترکیه گفت: «گفته می شود که تعداد این کامیون ها به 500 الی 600 عدد خواهد رسید. تنها در آن زمان است که می توانیم درخصوص راه حلی برای مشکلات صحبت کنیم».

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اردوغان: تلاش برای آتش بس در غزه به دلیل رویکرد آمریکا بی ثمر مانده است" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اردوغان: تلاش برای آتش بس در غزه به دلیل رویکرد آمریکا بی ثمر مانده است"، کلیک کنید.